Galatasaray'a gönül verenler, dünyanın en ateşli ve en coşkulu taraftar sıralamasında zirveyi zorluyor!

Dünyanın en ateşli taraftar listesinde tek Türk takımı

Milliyet'te okuduğum çok taze bir haber yüzünden, içerisinde debelendiğim sıkıntılarımdan, bir an için olsa da, sıyrılmayı başararak, sevgili Kanat Atkaya'nın o çok sevdiğim neşeli hallerinden birisine öykündüm; bunun neticesinde de, 'hobareeey de hobareeeeyyyy!!!!!' diyerek sevincimi ve de neşemi paylaşmayı uygun gördüm değerli dostlar.

Evet, bahse konu bu tazecik, adeta üzerinden sıcak sıcak dumanlar tüten, habere göre, Galatasaray taraftarları, dünyanın en ateşli taraftar grupları sıralamasında adeta zirveyi zorlamakta. Ve, buna dair yapılmış olan 'ilk 10' sıralamasında da, Türkiye'den başka bir takım da yer almamakta.

Bu durumun, başta Galatasaray'ımıza olmak üzere, vatana, millete, bölgeye, dünyaya, insanlık alemine ve de kosmosa hayırlara vesile olmasını dilerken; pek tabii ki, beni, bir nevi, 'buldumcukvedesevincimdedenuçtumcukböceği'ne çeviren o haberi de paylaşmayı ihmal etmiyorum efendim.

İşte beni 'hobareeeyyy de hobareeeyyy!!!' moduna gark eden o haber:

http://skorer.milliyet.com.tr/dunyanin-en-atesli-taraftar/-/galeridetay/1782242/default.htm?PAGE=8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder