Ekşi Sözlük'ü, kısa bir süreliğine de olsa, istemeden çökertmiş olabilir miyim?!?

az önce ekşi sözlük'e entry girerken, site aniden çöküverdi ve ardından da şu yazı çıktı:

büyük başarısızlıklar sözkonusu

merhaba. ekşi sözlük'te bizim test etmeyi unuttuğumuz ya da biliyor olsak bile düzeltmeye vakit ayıramadığımız bir şey yapmayı başardınız. bu yaşadığınız problemi kenara köşeye kaydettik ve ilgileneceğiz. bu arada siz ana sayfaya dönerseniz oradan hiçbir şey olmamış gibi devam etmeyi deneyebilirisiniz. eğer ana sayfa da yamulduysa sıçtık. çaktırmayın.

eksşi sözlük'ün, benim bir entry girişim sırasında çökmüş olması olasılığını milyonda bir görürüm.
ne yani, milyonda bir olacak bir şey, şans oyunlarında büyük ikramiye çekilişi sırasında olacağına, böyle bir crash olma halinde mi tahakkuk edip beni buldu?
bu mudur olasılklardan benim payıma düşen?!?
bu arada, şimdi kontrol ettim, ekşi sözlük'te an itibarıyla problem çözülmüş gözüküyor.
enteresan bulduğum için, paylaşayım dedim.

1 yorum:

  1. ne biçim karma aura bilmem nedir yani, hayır, hönk diye göze dayatılan mesaj feci, insan yavaş yavaş almalı böyle haberleri

    YanıtlaSil