Kitap Cafe Beşiktaş kitap müzayedesi ve kültür sohbeti




Beni izleyen kitap dostlarının da yakinen bildikleri üzere Cumartesileri burada: http://ziyaversencan.blogspot.com.tr/2015/11/14-kasm-2015-kitap-muzayedesi-ve.html,
pazarları ise burada: http://ziyaversencan.blogspot.com.tr/2015/11/pazar-gunu-tophanede-kitap-muzayedesi.html kitap müzayedesi ve kültür muhabbeti / performansı yapıyorum.

Spor yazarı ve kitap tutkunu dostum Ömer Altay'ın Beşiktaş'ta açtığı Kitap Cafe'de 16 ve 23 Aralık 2015, Çarşamba günlerinde, 18.00 - 21.00 saatleri arasında, yukarıdaki etkinliklerin formatında olmak kaydıyla, kitap müzayedesi ve kitabiyat sohbeti gerçekleştirmiştim.

Yoğun tempom yüzünden, Beşiktaş'taki Çarşamba akşamı etkinliğini daha fazla sürdüremeyeceğim ortaya çıktı. Ömer Altay dostuma, kitapperestler ve sohbetperverlerle Beşiktaş'ta eko-sisteminde de birlikte olmama vesile olduğu için, en kalbi duygularımla teşekkürler eder; bundan sonraki kitap ve kitabiyat merkezli çalışmalarında ona üstün başarılar dilerim.

Cumartesileri Gezegen Sahaf'taki, Pazarları ise Tophanedeki kitap müzayedeleri, kitabiyat sohbetleri ve kültür performanslarımda birlikte olmaya devam edeceğiz efendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder