Mezat Show: bir Uğur Göktaş - Osmantan Erkır yapımı



Dün akşam (9 Aralık 2015, Çarşamba) Sahne Beşiktaş'da Uğur Göktaşı'n Mezat Show'unu izlemeye gittim. 

Bu gösteri, ilki 18 Şubat 2015'de yapılan serinin üçüncü etkinliğiydi. Show'u Osmantan Erkır sahneliyor; işin müzayede ayağını değerli koleksiyoner ve sahaf dostum Librakons Sahaf'ın müessisi ve sahibi Mustafa Ekber realize ediyor. Uğur Göktaş ise, aralarda Klasik Türk Sanat Musıkisi eserlerini icra ettiği bir akış içerisinde, müzayede münadiliğini / moderatörlüğünü gerçekleştiriyor. Uğur Göktaş, mezkûr münadiliği sırasında, müzayedeye konu eserler hakkında enteresan ve faydalı bilgiler de paylaşıyor.
Uğur Göktaş, kelimenin gerçek manasıyla, nev-i şahsına münhasır denilen cinsten, çok farklı ve oldukça renkli kişiliğe sahip birisidir. Özetle Mezat Show; Uğur Göktaş'ın kişiliğini ve iletişim üslûbunu birebir yansıtan ve bu tarz bir ambiyansdan hoşlananların da zevk alarak izleyecekleri bir kültür ve sanat etkinliği.

Cumartesi günleri Gezegen Sahaf'da, mekânın sahibi dostum sahaf Sedat Yardımcı ile birlikte yaptığımız kitap müzayedesi ve kitabiyat sohbetlerinde (bknz. http://ziyaversencan.blogspot.com.tr/2015/11/14-kasm-2015-kitap-muzayedesi-ve.html), pazar günleri ise Tophane'deki Dersaadet Müzayede salonunda tek başıma gerçekleştirdiğim kitap müzayedesi ve kültür performanslarında (bknz.http://ziyaversencan.blogspot.com.tr/2015/11/pazar-gunu-tophanede-kitap-muzayedesi.html) kullanabileceğim, ya da örnek alabileceğim ne gibi temalar, ne gibi trükler, ne gibi numaralar var diye pür dikkat izlediğim Mezat Show bana hem çok keyif verdi; hem de ondan profesyonel olarak etkilendim ve ilham aldım doğrusu.

Bu show'un bazı unsurlarını (tabii adapte etmek kaydıyla) kendi performanslarımda kullanabilirim diye düşünüyorum.

Aman arkadaşlar, çok rica ediyorum, bu son dediğim aramızda kalsın, olmaz mı? Aksi takdirde Uğur Göktaş ve Osmantan Erkır ile aramızda bir telif hakkı problemi doğar ki, bunu da hiç arzu etmem doğrusu. 

Latife bir yana, bu vesileyle hem çok değişik ambiyansa sahip olan bir mezata şahit oldum, hem de başta Osmantan Erkır, Mustafa Ekber, Nedret İşli, Mustafa Öztürk olmak üzere, çok sayıda koleksiyoner, sahaf, araştırmacı, yazar dostumla hasret giderme şansını buldum.

Bahse konu etkinliğe ilgi duyanlar tıklasınlar lütfen:
http://www.sahnebesiktas.com/
http://www.biletix.com/etkinlik/SBS18/TURKIYE/trsmile ifade simgesiaman uğur ve osmantan erkır duymasınlar. telif isterler valla 
smile ifade simgesi smile ifade simgesi smile ifade simgelatife bir yana, osmantan erkır ve mustafa ekber gibi dostlarla da bu vesileyle hasret gidermiş olacağız. değişik bir mezat show izlemek isteyen benim gibi yapsın, bu etkinliğe bigâne kalmasın derim smile ifade simgesi smile ifade simgesi smile ifade simgesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder