Babalar, babalarımız



Babalarımız doğrusu böyledir biraz da. Zaman makinesini bulup insanlığın ve hatta evrenin tarihini kökten değiştirmiş olsanız bile, babanızın bu coğrafyada 'sürt bakalım evlâdım sağda solda, boş gezenin boş kalfası oldun çıktın başımıza, Allah sonunu hayr eylesin!' deme ihtimali hiç de düşük değildir doğrusu.

Bu karikatürün altına yapılan yorumların birisi mealen şöyleydi:
'Evde atomu parçalasam, babam 'oğlum, dağıtmasa odanı!' diye azarlar beni'. Ki, bu tepki de çok yabancı gelmemiştir bize diye düşünüyorum.

Bunun üzerine daha fazla ne demeli bilmedim valla; girişte de dillendirdiğim üzere 'evet, böyledir bizim babalarımız biraz da' deyip, lâkırdıyı itmam etmek ve karikatürün tadını çıkarmak en iyisi galiba.

Yaşayanların ellerinden öperek, onlara bâkî selâmlar, hürmetler ve muhabbetler diyerek; aramızdan ayrılanları ise rahmetle anarak kapatalım bu bahsi en iyisi mi.

hamiş:
Bu paylaşımları facebook'ta yapanların, iktibas ettikleri fikir ve sanat eserlerinin kaynağını paylaşmalarını diliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder