Ben çocukken Google'ın olduğu yerler komple ansiklopediydi yavrum



Britannica, Larousse, İslâm, Hayat, Cumhuriyet, İnönü / Türk vd. ansiklopediler vardı, lâkin Google yoktu 1990'lara gelinceye kadar. Aradığım her şeyi buluyordum bu ansiklopedilerde. Üstüne üstlük onlar, aradıklarımı / iş(im)e yarayan şeyleri (google'un yaptığı gibi); tonla çer çöp, yanlış, uydurma, işe yaramaz başlıkların / sayfaların arasında /  arkasında da gizlemiyordu.



Benim ansiklopedilerimde zerrece yanlış, uydurma ve çöp yoktu anlayacağınız. 

Gençler, bilişim çocukları, Googleperestler ve bu mecradan beslenen bütün bildimcik böcekleri bilsin istedim bunu (i).

Yukarıdaki görseli Facebook hesabında paylaşan dostum Mustafa Ekber'e teşekkür ederim (ii).

dipnotlar
(i): Bildimcik Böceği için bknz.
http://ziyaversencan.blogspot.com.tr/2014/09/bildimcik-bocegi-kavram-insanlga-hayrl.html

(ii): Kaynak için bknz.
https://www.facebook.com/GoodwillLibrarian/photos/a.315179138520597.71935.310191092352735/1064511640254006/?type=3&theater

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder