Pişman ölmek kaderimiz (mi?)



Beğenir misiniz bu lâfı, yoksa beğenmez mi, orası tabii ki meçhuldür benim için; lâkin, ona muhatap olur olmaz gark olduğum halet-i ruhiyeyi tarif ve tavsif için 'ben ona meftun oldum' dediğimde, abartmış saymam doğrusu kendimi. Anlayacağınız o kadar da olumlu etkilendim ondan!

Dahası, o denli lezzetli geldi ve akabinde de öylesine tiryakisi oldum ki sebep olduğu, tetiklediği atmosferin, ambiyansın, mood'un; hakikaten demiş mi dememiş mi, yoksa Fyodor Mihayloviç Dostoyevski'ye bunu birileri yakıştırmışlar mı sorgulamasını yapmadan, ekleyiverdim yukarıdaki lâkırdıyı bloguma.

'Bu slaytı dizayn edenlerin ve de paylaşanların elciklerine pek bi sağlık efenim' demeyi de ihmal etmeden yapıyorum bunu üstelik (i).

dipnot:
(i): Yukarıdaki bloga ilgi gösterenler zannımca şu bloga da yakınlık hissedebilirler: 
http://ziyaversencan.blogspot.com.tr/2012/02/dostoyevski-ben-ecinnilerin-arasndan.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder