Hazinedar-ı keşfu'z-zunun ve'l keşfü'l ulûm....



Ne çok şey ifade etmekte, ne kadar zengin alt metinleri ima etmekte yukarıdaki fotoğraf, öyle değil mi?

Beni tefekkür aleminin hudutlarını zorlamaya teşvik eden Burak Kumpasoğlu'nun yukarıdaki fotoğrafını Facebook'ta paylaşan sahhaf dostum Halil Bingöl'e, bana bu paylaşımı yapma imkânını bağışladığı içün, teşekkür etmeyi zorunlu bir vazife addederim efendim.

Ve, nitekim mezkûr vazife (öyle umuyorum ki bihakkın ve adabınca ve usulünce) burada ve bu suretle itmam edilmiştir. Haliyle ve tabiatıyla....

İzmir'li kitapperest, bibliyofil ve sahhaf Burak Kumpasoğlu'na selâm ederek tamamlamış olayım lâkırdımı (i).

hamiş: Malûmaliniz olduğu üzere, 17 Eylül'de başlayan Tepebaşı'ndaki 9. Beyoğlu Sahaf Festivali 11 Ekim 2015'e kadar devam edecek. Tepebaşı nam muhit işte bu yüzden Muhterem kitapperest, bibliyofil ve dahi ferd-i meftun-u selüloz içün bir nevi kutsal mekân hüviyeti kespedecektir 11 Ekim Pazar akşamına kadar deyû düşünmekteyim efendim.

(i): Burak Kumpasoğlu ve ortaklarından olduğu Anka Sahaf ile ilgili bilgi için bknz. 
http://ankasahaf.blogspot.com.tr/
http://alperdemirci.com/kitaplar-zamana-direnirken/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder