Allah kitapkolikliğimin şifasını vermesin inşallah




Değerli dostum şair, yazar, dergici, yayıncı Gökhan Cengizhan yukarıdaki görseli ve yanı sıra da şu yorumunu paylaşmış Facebook hesabında (i):

"Ben bir kitapkoliğim." 
smile ifade simgesi
"çok fazla kitap, çok az zaman"dan, "iyi bir kitabın sonu yoktur"a kadar,
çok güzel kalem sırtları. Bizde neden yoktur bu tür aforizmalı kalemler?!'


Gökhan'ın bu yorumuna ekleyecek çok da fazla bir şey bulamıyorum doğrusu.

Bu blogu öyleyse, lâfı manasız yere uzatmadan, şöyle itmam etmiş olayım:

'Evet Gökhan, ben de bir kitapperest, selülozmanyak, bibliyofil, kitapkolik ve varakperver'im.

Ve dilerim Allah'tan, bu derdimin de varsın olmasın şifası; ben bu tatlı tasa, bu cennetmekân tutku, bu doyumsuz selüloz sevdası ve bu bitmek tükenmek bilmeyen okuma, öğrenme ve paylaşma aşkı ile ölene kadar koyun koyuna, kucak kucağa, iç içe mutlu, mes'ud ve bahtiyar yaşayayım inşallah,
amin'.

dipnot:
(i): Kaynak için bknz.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153964805863498&set=a.105242993497.91600.633528497&type=3&theater

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder