4.5G uygulamasına geçtik

9

1 Nisan 2016 itibarıyla mobil telefon şirketleri 4.5G uygulamasına geçtiler. 
Bu durum memlekete, millete, beşeriyete ve Kozmos'a hayırlı olsun efendim!

Bu vaziyet, bundan böyle, 4.5G ile uyumlu sim kartı ve akıllı telefonu vd elektronik cihazı olan kullanıcıların, daha hızlı ve daha çok veri (metin, görsel, video, ilh.,...) indirip izleyebilecekleri anlamına gelmekte.




Yukarıdaki illüstrasyonun (karikatür) ifade, ima ve nispet ettiği anlam dairesinin, labtop'ların yerine ve/veya yanına telefon ve tabletleri koyacak olursak, bahse konu teknolojik trasformasyondan sonra, daha da güçleneceğini ve konsolide olacağını ve dahi ifrata değin varacağını öngörmek mümkündür.

İnternet alemindeki çeşitli forum ve mecralarda 'hadim'ül kütüp' mahlasını kullanan şu hakir ve selülozfil kardeşinizi tanıyanlar, onun mobil internet hizmeti kullanmaya direnen nadir kişilerden birisi olduğunu da pekalâ bilirler efendim. 'Bu yüzden de, mezkûr illüstrasyonda, benim, gazete okuyan kişi tarafımdan temsil edildiğimi söylememe sanırım gerek yoktur' dediğimde; aslında, 'malûmu ilâm etmek' suretiyle söylenmesine hiç de 'gerek olmayan' bir şeyi (bir kez daha ve ne yazık ki!!!) söylemiş olduğumun farkına varmış olmama ne demeli peki?!? Olsa olsa 'diyeceğini usta bir kelime işçisine yakışır tarzda diyememek', 'söyleyeceğini ancak tekrarlara başvurarak söylemeyi beceren' bir acemi lâkırdıcı olmak denir benim eyleyicisi olduğum bu fiile, öyle değil mi?

Neyse ne, okunulan satırların tam da burasında artık 'kiyafet-i muhabbet' diyor ve satırlarıma yukarıdaki görseli Facebook hesabından paylaşarak (diğer birçokları gibi) bu blogumun da ebesi ve ilham perisi postuna kurulan değerli dostum, şair, yazar ve yayıncı Gökhan Cengizhan'a teşekkür ediyorum (i).

dipnot:
(i): Kaynak için bknz. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154049320048498&set=a.105242993497.91600.633528497&type=3&theater

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder