Turkiye.Net'in bu yanlışı düzeltmesini bekliyorum



Yazılarımı okuduğunuz blogum dışında Milliyet, Radikal ve Hürriyet'in blog sayfalarında, sözlüklerden ekşi, instela (itü) ve dünya (cogito)'da paylaşıyorum. Bunların yanı sıra, başka siteler ve bloglar da, çeşitli yazılarımı iktibas ederek okurlarıyla paylaşmaktalar.

Turkiye.Net de bir yazımı internette paylaşan sitelerden.

Bahse konu sitenin, mezkûr iktibası yaparken, yeterince özenli davranmadığını, bunun ise yanlış okumalara ve anlamalara yol açabileceğini düşündüğümden, aşağıdaki metni blogumda paylaşmayı, yanı sıra da, site yöneticileriyle paylaşmayı uygun gördüm:


'Turkiye.Net'in değerli yöneticisi;

'Atatürk: ‘Bedenimin babası Ali Rıza Efendi, hislerimin babası Namık Kemal, fikirlerimin babası ise Ziya Gökalp’tir’ başlıklı yazımı ya Radial Blog'tan ya da şahsi blogumdan alarak paylaşmanıza sevindim.

Zirâ, blogumda da paylaştığım üzere yazmak ve yazdıklarımı paylaşmak sebebim şudur: 'olan biteni zerre miskal mertebesinde anlayabilmek adına, mütemadiyen yüksek sesle düşünüyor, benzer duyarlılıkları paylaştığını sandıklarıma, bu blog benzeri, işaret fişekleri yolluyorum. bütün debelenmem bir 'NİÇİN!' uğrunadır anlayacağınız'.

Yazdıklarımın iktibas edilmesinde ise, yine blogumda paylaştığım üzere, şu prensibe bağlı kalmayı esas edinmişimdir: 'Buradaki yazıları kaynak göstermek ve bütünlüğünü korumak kaydıyla, iktibas edebilirsiniz'.

Sitenizde paylaştığınız mezkûr yazımın duyurusunun yapıldığı sayfanızda, yazımın başlığı paylaşıldıktan sonra, hemen altında, Ziyaver Şencan'ın diğer yazıları anlamına gelecek 'More stories in Ziyaver Şencan' duyurusunun altında, bana ait olmayan çeşitli yazılara yer verilmekte. Oysa, sitenizde bana ait bir tek yazı bulunmaktadır ve o da yukarıda bahsettiğim metindir.

Okurlarınızın, yazmadığım yazıları bana aitmiş sanarak okumalarına neden olabilecek olan bu durumun düzeltilmesini rica eder, çalışmalarınızda başarılar dilerim.

Ziyaver Şencan'

hamiş:
Site yönetimine e-mail atmaya çalıştım, ancak söz konusu iletişim ara yüzünde bir problem olduğundan, bunu başaramadım. Bunun üzerine çareyi, yukarıdaki metni yazımın altına yorum olarak girmekte buldum.

kaynak:
http://turkiye.net/yazarlar/ziyaver-sencan/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder