hoşbulduk zira ağır ağır acele edicem sonra işte böyle


sizi bilmem, ben sizi bilemem, bilsem bilsem neyi bilirim kimi bilirim bilmem, ama ben sizi bilemem ben sizi. usul usul, ağır ağır acele edicem, bu lakırdıyı ilk edeni de, kim di o sahi, hörmetle selamlayarak, ahaliyi. ivil ivil cıvıl cıvıl olucam, cıvımanın, panik atağın gayet bi meşru olabildiği bir mediumda, a haliyle z çok iyi.  afaka dedim largo, largo di molto largo di molto largo be largo dedi cow-boy malağa, söğüt dalı ve eriği. andante sonra andante cantabile dahi cantabile, derken...ma-donna çıktı ve gördü 'a, lorentz kelebeği!' ağır abi olmadan, adagio takılmadan mis gibi çayından içerek ada endülüslü dada  hatta allegro, allegro assai. panik yok panik yok be anlasana nema panica diye diye panik atak panik atak moderato assai massai ai. usul usul ağır ağır acele edicem nereye yetişicem payidar nereye edicem neyi edicem neyi cem.

nasıl yani.
hoşbulduk zira usul usul ağır ağır allegro moderato sonra işte böyle
moderato cantabile
müteakib menzil güzellik
dahası
ya largo ya allegro şöyle de okunur sanki: ya herru ya merru
sizi bilmem değil, bilemem, öyleyse ben usul usul panik
sonra...sakızlı muhallebi ve marine edilmiş ve divana uzanmış ve uyukalmış bir şuh eskiz: sekiz
yan yatmış sekiz

ben sizi bilemem de siz o sekizi o yan yatmış sekizi bildiniz mi bilemem
ağır ağır acele edicem demem bundan şundan belki ondan
işte böyle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder