Kadın - erkek ilişkisini / aşkını ne bitirir?



Cevaplanması kapsamlı ve özenli bir çaba gerektiren son derece de önemli ve kritik bir sorudur başlıktaki. Belirli, reçete haline getirilebilecek ve insanlığa toptan önerilebilecek genel geçer cevapları da yoktur onun üstelik. Herkese ve her çiftin özgül şartlarına göre değişen sayısız cevaplarıyla bu soru, neredeyse sonsuz bir külliyatın, bitimsiz bir literatürün muharrik etkeni, sebeb-i mevcudu ve ebesi olagelmiştir tarih boyunca.

O cevapların en popüler, en belli başlı olanlarına bile girmeyeceğim burada. 





'Neden?' diye hesaba çekilmesi olasılığına karşı, bahse konu sorgulamaya şöyle göğüs germeyi tercih ederim.

Şu anki ruh durumum / mood'um (nedendir bilmiyorum), bu konuda ahkâm keserek ve görüş serdederek lâga luga yapmaktansa, görsellerle, karikatür kıvamındaki grafik çalışmalarla mezkûr soruya mukabele etmeye icbar etti beni.

Bu cümleden olmak üzere, Muhammed Şengöz'ün Facebook hesabında paylaştığı konuya dair karikatürlerden bir bukleti paylaşıyorum. 


Siz ne der, ne düşünürsünüz bu konuda, bilemem, lâkin, benim nokta-ı nazarımdan 'kadın - erkek ilişkisini / aşkını ne bitirir?' sorusunun cevabı (tamamen budur ve bundan ibarettir demiyorum hiç şüphesiz, ama) biraz da burada paylaştığım karikatürlere müdemiç olan insanlık halleridir gibi geliyor bana (i).











dipnot.
(i): Kaynak için bknz. https://www.facebook.com/muhammet.sengoz?fref=ts

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder