Hayata, yılanların karşısındaki şu iguana gibi tutunacaksın


iguana ile ilgili görsel sonucusnake ile ilgili görsel sonucu

Onu bunu bilmem arkadaş; hayata karşı tutumumuz, onunla kuracağımız ilişki öylece ucundan tutar'mış' seviyesinde olmamalı bana kalırsa. Her yeni günde karşımıza çıkan çeşitli (bazıları eski, bazıları yeni, bazıları ise alışılmadık, görülmedik derecede yeni olan) sayısılamayacak denli çok dert, sıkıntı, problem ve müşküllerle (onlar ne denli zorlu olsalar da), aşağıdaki linkle erişilen videodaki iguana gibi mücadele etmeye mecburuz. Bir diğer deyişle, sadece hayatta kalmakla yetinmeyip, bir de başarılı olmayı koymuşsak hedefimize, bahsettiğim aşağıdaki videodaki iguana gibi davranmak vazgeçilmezimiz olmak zorundadır.


Mezkûr iguananın yılanlar karşısındaki azim, sebat ve iradesinin kadın ve erkek bütün erkek kardeşlerimce örnek alınmasını dilerim can-ı yürekten. Böyle olması halinde insanoğlunun (cinsiyetçi bir metin telif etmemek adına eklemeliyim ki insan kızının da tabii ki) bükemez bileğini hiçbir şey ve hiçbir kimse, inan bana muhterem kârim.

Uzattım lâfı, bağlıyorum efendim; işte gönderme yaptığım o enteresan ve ibret dolu ve ama en çok da insanı heyecana gark eden o vahşi doğa belgeseli:

http://brightcove04.brightcove.com/34/4221396001/201611/1137/4221396001_5199726149001_5199712965001.mp4 (i).

dipnot: 
(i): Görseli Facebook hesabında payaşan Cihangir Bayburtluoğlu'na teşekkür ederim: 
https://www.facebook.com/kilavuzkarga?fref=ts

2 yorum:

  1. sadist demeyeceğinizi umarak paylaşıyorum: samimi itirafımdır, defalarca izledim)))

    YanıtlaSil