Большое спасибо (Teşekkürler ve sağ olun)*




В последнее время мой блог чаще посещали пользователи из России, чем из Турции. 

Это меня удивляет и радует.
Я хотел бы беседовать, обсуждать свои посты, мысли с друзьями из России, проявившими интерес.
Жду ваших комментарий, вкладов, вопросов и критики.
Благодарю Вас!




 

Son zamanlarda Rusya'dan aldığı tıklar Türkiye'den aldıklarımı geçti.
Bu durum beni şaşırtıyor  ve sevindiriyor.
Metinlerime ilgi gösteren Rusya'da mukîm dostlarla hem paylaşımlarım, hem de diğer pek çok şey hakkında muhabbet etmek isterdim.
Okumakta olduğunuz satırlar ve onun internet marifetiyle yapılmış olan yukarıdaki çevirisi vasıtasıyla onlara Rusça ve Türkçe merhaba ve teşekkür ederim demiş olayım.
Yorum, katkı ve eleştirilerinizi bekliyorum efendim, sağ olunuz:-)

Google Translate'in yaptığı o çakıl çukul, o yanlışlarla dolu çeviriyi yeniden yapan dostum Onur Dölek'e çok teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder