Leman dergisi yukarıdaki kapakla çıkınca 'yok artık, o kadar da değil! Engin Ardıç bile böylesi bir tasviri hak etmiyor' diye tepki göstermiştim.
Olan biteni zerre miskal mertebesinde anlayabilmek adına, mütemadiyen yüksek sesle düşünüyor, benzer duyarlılıkları paylaştığını sandıklarıma, bu blog benzeri, işaret fişekleri yolluyorum. Cümle debelenmem 'Bir hakîkat kalmasın âlemde Allah’ım nihân' içindir; 'bütün bunlar niye?' içindir. 'Ah bin yâ bin fesaye!' için ezcümle bir de...
Şafak Pavey etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Şafak Pavey etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Engin Ardıç yazısında Şafak Pavey'e 'hem özürlü, hem CHP'li' dedi
Leman dergisi yukarıdaki kapakla çıkınca 'yok artık, o kadar da değil! Engin Ardıç bile böylesi bir tasviri hak etmiyor' diye tepki göstermiştim.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)