Leman dergisi yukarıdaki kapakla çıkınca 'yok artık, o kadar da değil! Engin Ardıç bile böylesi bir tasviri hak etmiyor' diye tepki göstermiştim.
Olan biteni zerre miskal mertebesinde anlayabilmek adına, mütemadiyen yüksek sesle düşünüyor, benzer duyarlılıkları paylaştığını sandıklarıma, bu blog benzeri, işaret fişekleri yolluyorum. Cümle debelenmem 'Bir hakîkat kalmasın âlemde Allah’ım nihân' içindir; 'bütün bunlar niye?' içindir. 'Ah bin yâ bin fesaye!' için ezcümle bir de...
organik aydın etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
organik aydın etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Engin Ardıç yazısında Şafak Pavey'e 'hem özürlü, hem CHP'li' dedi
Leman dergisi yukarıdaki kapakla çıkınca 'yok artık, o kadar da değil! Engin Ardıç bile böylesi bir tasviri hak etmiyor' diye tepki göstermiştim.
Yaşadığımız küresel ekonomik kriz kapitalizmin sonuna getirecek olan o 'Nihai Kriz' olabilir mi? (1)
| 1929 Büyük Buhranının simgesi olan ve Life Dergisinden alınan fotoğraf American Tarzı Yaşam efsenesinin nasıl çöktüğünü gözler önüne seriyor. |
Dünyanın 2008 Eylül'ünden beri yaşamakta olduğu ve halen de derinleşme istidadı taşıyan ekonomik kriz, sistem muhaliflerinin 1848'den beri ısrarla gerçekleşeceğini öngördükleri ve kapitalizmin mezar kazıcısı olacak olacağını umdukları o nihai kriz midir?
Son zamanlarda neredeyse bütün toplumsal aktörler tarafından, ama özellikle de sistem muhaliflerince, cevabı aranan kritik soru budur.
'O nihai kriz' denildiğinde, benim de içlerinde olduğum kapitalizme pek de hayırhah bakmayanların, ona sempati beslemeyenlerin gönderme yaptıkları; içinde yaşadığımız
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)